Wartość medialna marki Stadionu Narodowego

25 września 2013
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Szacowana wartość medialna Stadionu Narodowego jako obiektu wielofunkcyjnego do końca roku 2013 to 67 516 563 zł (obliczona jako ekwiwalent reklamowy ekspozycji marki).

Stadion Narodowy jest klasyfikowany w czołowej grupie europejskich aren wielofunkcyjnych. W raporcie Amsterdam Arena International z sierpnia 2013 r. Stadion Narodowy osiągnął wskaźnik 4 na 5 i został sklasyfikowany w tzw. „pierwszej lidze”. Operator Stadionu Narodowego został zaproszony w skład ESEG – European Stadium Experts Group, zrzeszającej najlepsze obiekty wielofunkcyjne w Europie.

Jest to szczególnie istotne w związku z rozpoczynającym się właśnie procesem pozyskiwania oficjalnych partnerów korporacyjnych Stadionu Narodowego. Pierwszy konkurs na oficjalnego sponsora – dostawcę napojów bezalkoholowych, zostanie ogłoszony 25 września br.

W przypadku obiektów o przeznaczeniu sportowym i rozrywkowym akceptacja dla partnerstwa tytularnego (fundator nazwy) jest znacznie wyższa niż przy podmiotach innego typu (nazwy imprez kulturalnych, obiektów użytkowych, drużyn sportowych). Ponad 55 proc. badanych akceptuje działania tego typu w sytuacji sponsorowania obiektu o charakterze zbliżonym do Stadionu Narodowego w Warszawie.

W skład tzw. praw partnerskich wchodzą takie świadczenia jak prawa reklamowe (branding zewnętrzny i wewnętrzny, materiały promocyjne, media stadionowe), prawa komercyjne (bilety, loże biznesowe, możliwości wykorzystywania poszczególnych powierzchni stadionu), prawa wizerunkowe oraz możliwości CSR-owe.




Artykuły polecane

19 grudnia 2013
Wynik finansowy lepszy od zakładanego

 - Na przyszły rok przyjmujemy zobowiązanie, że PL.2012+ jako operator Stadionu Narodowego będzie samofinansującą się organizacją, która nie będzie potrzebowała żadnych dopłat.

19 września 2013
Symultaniczne tłumaczenie na Top Gear Live

Show Top Gear Live prowadzone będzie w języku angielskim, dlatego uruchomione zostaną dwie opcje tłumaczenia symultanicznego.

16 września 2013
Pięć kilometrów w chmurach kolorów

W niedzielę 15 września odbyła się pierwsza edycja najbardziej kolorowego wydarzenia w Polsce – ColorFun5km. Tego dnia tysiące uczestników biegu wyruszyło spod Stadionu Narodowego w trasę, na której najwyższą wartość stanowiła dobra zabawa w chmurze kolorów!