https://pgen.pl/assets/cache/62db18f7ecc7c4affcae5108ba189e57_750_319_optim.jpg
Oświadczenie spółki w sprawie umowy ze Smart Kids Planet

W artykule opublikowanym 21 maja 2021 na portalu naTemat.pl właściciele Smart Kids Planet sp. z o.o. sp.k., którzy są Najemcą powierzchni na terenie PGE Narodowego zadeklarowali, że "czują niesprawiedliwość i rozczarowanie" z powodu tego, że operator obiektu nie przedłuży umowy poza okres objęty dotychczasową umową.

Pragniemy podkreślić, że od pierwszego dnia, w którym otrzymaliśmy decyzję administracyjną zlecającą nam zadanie stworzenia szpitala tymczasowego na PGE Narodowym, pracowaliśmy nad znalezieniem jak najlepszych rozwiązań dla wszystkich firm, z którymi współpracujemy na terenie obiektu.

Mamy świadomość, że dla części Najemców obecność szpitala tymczasowego oznaczała nie tylko utrudnienia, ale wręcz konieczność zawieszenia działalności. Dlatego dokładaliśmy wszelkich starań, by znaleźć rozwiązania, które mogłyby wesprzeć najbardziej dotknięte przedsiębiorstwa. Świadczy o tym fragment wywiadu, w którym jeden z zarządzających przyznaje, że spółka PL.2012+ wypłaca Najemcy rekompensatę.

Jednocześnie pragniemy podkreślić, że jesteśmy spółką prawa handlowego. Ze względu na obowiązującą umowę o obustronnej poufności nie możemy ujawniać szczegółów rozmów. Tymczasem SKP zainicjował publikację artykułu w NaTemat.pl. Szereg wypowiedzi i informacji zawartych w artykule dowodzi tego, że doszło do rażącego naruszenia umowy o poufności podpisanej przez Najemcę.

Jest dla nas niezrozumiałe, dlaczego SKP zdecydował się w sposób oczywisty i celowy narazić się na konsekwencje naruszenia tej umowy. Nieprzestrzeganie tego typu umów jest nie tylko złamaniem ustalonych zasad, ale również naruszeniem dobrych praktyk biznesowych.

Link skrócony: pgenarodowy.pl/5557-a5845