Debata "Trendy w branży turystycznej w 2020 roku" na PGE Narodowym

Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

O zmianach w branży turystycznej, nowościach, skutecznym promowaniu i nie tylko rozmawiano podczas debaty "Trendy w branży turystycznej w 2020 roku". Nie przez przypadek to wydarzenie odbyło się właśnie na PGE Narodowym.

W debacie wzięli udział eksperci z branży turystycznej i specjaliści ds. marketingu. Wśród nich znaleźli się:

Barbara Tutak - prezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej
Dagmara Plata-Alf - wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, specjalista ds. Marketingu i Komunikacji
Monika Borzdyńska - dyrektor ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu PGE Narodowego
Renata Pawłowska-Maciak - dyrektor Departamentu Komunikacji Internetowej, Polska Organizacja Turystyczna

Debata nie przez przypadek odbyła się na PGE Narodowym. Rocznie arenę odwiedza około dwóch milionów gości, z czego 400 tysięcy bierze udział w wycieczkach po stadionie. PGE Narodowy to magnes na turystycznej mapie Warszawy i Polski, który przyciąga tłumy odwiedzających. 

- Musimy nastawić się na technologię. Coraz więcej osób, także starszych korzysta z nowych technologii i tam poszukuje informacji. Trendy światowe idą w tym kierunku np. poprzez eduentertainment, czyli nauke przez zabawę. Do nas się to wkrada i też wkrada się do PGE Narodowego - podkreślała dyrektor ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu PGE Narodowego Monika Borzdyńska.

Uczestnicy debaty wzięli także w wycieczce po arenie, podczas której zobaczyli najciekawsze miejsca PGE Narodowego. Odwiedzili m.in. o szatnię reprezentacji Polski, sale biznesowe czy loże VIP. Podczas wydarzenia miał miejsce również wyjątkowy quiz na temat największego stadionu w Polsce, jakim jest PGE Narodowy.