MARTINI RAGE 2014 - Start ze Stadionu Narodowego już 30 lipca!

23 lipca 2014
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Już 30 lipca, w środę o godzinie 10.00 na Stadionie Narodowym rozpocznie się Martini Rage 2014 – jedno z największych wydarzeń motoryzacyjno-lifestylowych w Polsce.

Uczestnicy odwiedzą 6 dużych miast ze specjalną misją zrealizowania zadań z pozoru niemożliwych do wykonania. Tegoroczna edycja potrwa do 3 sierpnia. Finał imprezy odbędzie się w luksusowym Hotelu Mikołajki.

Do Martini Rage 2014 zgłoszonych jest już ponad 30 załóg. Większość uczestników, to klubowicze Elite Circle, którzy po raz kolejny wyruszą na kilkudniową przygodę swoimi wspaniałymi autami.

Co sprawia, że co roku czekają na to wydarzenie? Dlaczego w ten sposób chcą spędzać czas?


„Najczęściej podkreślają, że Rage, to kwintesencja ich stylu życia - wyzwania, sukcesy, dobra zabawa a wszystko, to na najwyższym poziomie. Jeśli wyzwania, to wyjątkowe, jeśli sukcesy to spektakularne, a jak dobra zabawa, to w najlepszym towarzystwie. Dlatego uczestnikami Rage są głównie mężczyźni reprezentujący wysoki status społeczny, którzy kochają jakość, rywalizację, samochody i piękne kobiety. Stąd też wybór Martini Polska na sponsora tytularnego projektu Rage, bo marka Martini doskonale podkreśla charakter wydarzenia oraz świetnie pasuje do klimatu, który panuje podczas tych kilku dni.” – powiedział pomysłodawca Rage, Robert Rasiński.

Dla przypomnienia: Rage to kilkudniowe wydarzenie, organizowane raz do roku. Biorą w nim udział dwuosobowe załogi, które jadą własnymi samochodami przez Polskę według wyznaczonych przez organizatora ogólnych wytycznych takich jak: kierunek podróży, punkty kontrolne z zadaniami, czy meta dnia (miejsce noclegu i relaksu). Jednak uczestnicy mogą sami zadecydować ile punktów kontrolnych i w jakiej kolejności będą odwiedzać, do nich należy także wybór trasy oraz czas przejazdu do mety dnia.

Pomysłodawcą i organizatorem eventu Martini Rage 2014 jest firma Elite Circle Group.

Sponsorem tytularnym wydarzenia jest Martini Polska Sp. z o.o.

Sponsorami wydarzenia są: AMG Driving Academy, ATS, Go Pro, Lancerto.

Partnerami wydarzenia są: Stadion Narodowy, MotoPark Koszalin, OP1, EcoTouch, Inflandia, Autostrada Wielkopolska, SoundGarden, Hotel Mikołajki.

Patronami medialnymi wydarzenia są: Eska, TVN Turbo, Onet, otoMoto, naszemiasto.pl, motofakty.pl, Platine.pl, Mestream.pl, Carturismo.com, Carsi.PL, Furious.pl, Motore.pl.



Artykuły polecane

11 sierpnia 2014
Nowa pula biletów na VERVA Street Racing - Dakar na Narodowym!

Tylko kilka tygodni pozostało do VERVA Street Racing – Dakar na Narodowym. Już 20 września publiczność na Stadionie Narodowym obejrzy emocjonujące wyścigi terenowe w czasie 3-godzinnego show, a także ponad 300 wyjątkowych maszyn podczas Pit Party!

08 kwietnia 2014
VIP Drivers pokazali się na stadionie

Do rywalizacji Volkswagen Castrol Cup w sezonie 2014 przystąpi 23 zawodników z 8 krajów. Wśród nich są twarze znane z sezonu 2013, a także debiutanci. Konferencja dotycząca wydarzenia odbyła się w Galerii Stadionu Narodowego.

22 września 2013
Fenomenalne Top Gear Live!

- Jeszcze nigdy nie występowaliśmy przed tak dużą publicznością! - zachwycali się Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May podczas sobotniej edycji specjalnej VERVA Street Racing - Top Gear Live na Stadionie Narodowym. Na imprezie bawiło się prawie 58 tys. ludzi.